ארכיון מתנה לסוף שנה - סטודיו נורמן

מתנה לסוף שנה

סוף השנה הגיע, וזהו רגע מרגש ומיוחד בחיי הילדים הנרגשים וההורים המאושרים וצריך להביא מתנה מעניינת ויוצאת דופן לגן. אתם רוצים להיות מקוריים, יחודים, להראות דרך המתנה את הערכה הרבה שאתם רוחשים לגננת או המורה, או לשמח את הילדים במתנה לסוף שנה שתהיה שונה ומעניינת- אבל לא עולה לכם רעיון.  מתנה לסוף שנה יכולה להיות משימה לא פשוטה, אבל אצלנו בסטודיו נורמן, אנחנו מציעים לכם מתנות ייחודיות ומקוריות שמתאימות לילדים, גננות, מורים ועוד! 

 יש לנו קטלוג נרחב עם שלל אפשרויות והצעות ליצירת מתנה לסוף שנה שתהיה יחודית.

להמשך קריאה

לא יודעים איך לבחור?

אצלנו בסטודיו נורמן יש את הציוד החדשני ביותר והמוחות היצרתיים והמקצועיים ביותר שיכולו לעזור לכם ביצירת מתנות לילדים סוף שנה. אנחנו מלווים אתכם בכל התהליך, מביאים לכם רעיונות למתנות סוף שנה לגן או לגננת או המורה, ומעניקים את השירות במהירות, יעילות ובמחיר משתלם לכל כיס. 

 

 אצלנו תוכלו להיות בטוחים שכל מתנה שניצור לכם תהיה איכותית ותחזיק מעמד לאורך זמן. הרבה פעמים כשקונים מתנה לסוף שנה, הולכים למשל לחנויות שמציעות כמויות של צעצועים במחיר זול- אך תמיד הצעצוע או המוצר נשבר ונהרס במהירות ולא מחזיק מעמד לאורך זמן. אצלנו אין דבר כזה. בשבילנו איכות היא בעדיפות עליונה. 

חשוב לנו שאתם כלקוחות תאהבו בעצמכם את המתנה. שהייתם מעניקים אותה לילד שלכם בשמחה ואהבה, שתתלהבו ממנה כאילו אתם אלה שמסיימים את הגן ושתוכלו לספר לכולם איזו מתנה מרגשת קיבלתם. כשתגיעו למצב הזה- תוכלו לדעת שהבחירה שלכם הייתה נבונה. אנחנו כאן כדי שתוכלו להגיע למצב הנפלא הזה.

כל מה שנשאר לעשות זה ליצור איתנו קשר, ואנחנו אתכם לאורך כל הדרך. מחברות בעיצוב אישי, מדבקות שתופסות את העין, מגנטים צבעוניים, לוח שנה ייחודי- הכל אפשרי אצלנו. לא תפסיקו לקבל מילות שבח והערכה מהילדים והגננות על המתנות שהענקתם להם. תחושה נפלאה. אז למה אתם מחכים?

להמשך קריאה
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקה לבנתיים :)חזור לחנות
      Calculate Shipping

        🎉 המוצר נוסף לסל בהצלחה!